Edvin och Jag i Krapperupsparken 2010

torsdag 3 mars 2011

1 månad kvar.......

Nu börjar jag räkna dagarna. Exakt 1 månad kvar!
Ser sjukt mycket fram i mot att få tillbringa all min tid med min son.
Vad som väntar vet jag egentligen inte, för hur man än vrider på det har jag fått en hel del serverat av min fru.
Bortskämd helt enkelt.
Idag har jag tränat lite inför pappaledigheten fast att jag inte varit hemma.
Varit på invigning med mässa i Hässleholm.
Började med mässa fram till 15:00 efter som jag skulle köra till Växjö på kvällen hade jag inget hotell rum så jag åkte ner i stan för en fika med Jonas och Tomas kolleger innan mässan började igen då det slog mig.
Fika är något jag och Edvin kommer att göra mycket har jag en känsla av.
För det är väll det föräldrar ledighet går ut på delvis? Fika och titta på folk........
En del hävdar att det är så, varför inte utforska den biten osså.
Blogen kommer bli lite sporadisk fram till pappaledigheten så håll ut.

Medan ni väntar på nästa inlägg kan ni fundera på hur just du tolkar nästa Söndag.
När är det för dig?
Är det kommande Söndag eller veckan där på?


Glöm inte och Lee!
Anders

5 kommentarer:

  1. Jag skrev, men det fastnade inte, eller så kommer jag spamma, nu, haha!!

    Kommer bli en massa fika, jag lovar dig :)

    För mig är nästa söndag, söndagen veckan därpå. Varför frågar du, blivit något missförstånd? :)

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att följa era äventyr *ler* Fasiken va stor fasters lilla skrutt blivit. Får snart komma och hälsa på. Kram på er alla

    SvaraRadera
  3. Detta ska bli en rolig resa. Mina favorit pojkar och deras äventyr.Lycka till Anders och Edvin ha goa dagar tillsammans (farmor kommer säkert att vara med er lite också).
    Nästa söndag tolkar jag så här:Idag kanske lilla Edvin kommer.

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag tolkar det helt klart som söndagen i veckan därpå:-) Kul med en pappablogg! Mvh Maria (Jonas fru)

    SvaraRadera
  5. Ska bli så kul att få följa er och har vi tur så hinner vi ju träffas mycket nu också.....ni e SÅÅÅÅvälkomna till Rydebäck p ålek och bus och fika så klart!!!!!kramis

    SvaraRadera