Edvin och Jag i Krapperupsparken 2010

torsdag 30 juni 2011

En omtänksam kille.......

Idag på morgonen stod jag med raklödder i ansiktet och var på väg att raka mig.
Av ren nyfikenhet gick jag in till datorn.
Edvin kommer in i rummet och tittar på mig med stora ögon och vänder i dörren igen.
Det dröjer inte länge innan Edvin kommer in igen.
Denna gången har han med sig tvättlappar.
Han tyckte att pappa skulle torka bort det där vita "grädden" han hade i ansiktet.
 Lillpuff fick en elbil av familjen Svensson. Jag kan lova att det var en kille som blev glad.
Så nu går ingen säker på gården längre. Måns (katten) var halv nöjd om man säger så.

Som ni märker kommer det inte rapporter varje dag längre.
Skall bli bättre men det är lite annat som skall hinnas med också.
Oftast skriver jag på kvällstid av förklarliga skäl.
Men just nu håller jag på att skrapa fönster som Möllemålarna kommer och hämtar för fin liret.

Hörs snart igen!

Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar